PROXECTOS DA EDUSI
Administración electrónica
Trátase dun conxunto de actuacións que reforzan o proceso de cambio que está a levar a cabo o Concello de Pontevedra na implementación da Administración electrónica en todos os seus aspectos, desde a mellora de ferramentas de xestión e o acceso da cidadanía aos servizos públicos electrónicos, á implantación de solucións electrónicas para a xestión integral tributaria e outros servizos.
Operacións:
2017/FEDERSOL/004: Subministración e implantación dunha solución electrónica para a xestión integral tributaria e doutros ingresos do Concello de Pontevedra. Programa de mellora da calidade dos servizos do Órgano de Tesourería.
2018/FEDERSOL/003: Mellora das ferramenta de xestión e acceso dos cidadáns aos servizos públicos electrónicos do Concello de Pontevedra.
2019/FSOL/000003: Desenvolvemento de aplicación intelixentes (Smart cities) para a mellora da xestión do servizo de transporte público, de mobilidade e para a optimización da comunicación ao usuario e a súa accesibilidade aos sistemas de información do servizo.
Liñas de actuación do Plan de implementación da estratexia
LA 12: Xestión de servizos públicos accesibles, información e cooperación co sector privado a través das TIC
LA 11: Potenciación da Administración electrónica de Pontevedra.
Imaxes