PROXECTOS DA EDUSI

Administración electrónica

  • Proxecto
  • Multimedia
  • Novas

Trátase dun conxunto de actuacións que reforzan o proceso de cambio que está a levar a cabo o Concello de Pontevedra na implementación da Administración electrónica en todos os seus aspectos, desde a mellora de ferramentas de xestión e o acceso da cidadanía aos servizos públicos electrónicos, á implantación de solucións electrónicas para a xestión integral tributaria e outros servizos.

Operacións:

2017/FEDERSOL/004: Subministración e implantación dunha solución electrónica para a xestión integral tributaria e doutros ingresos do Concello de Pontevedra. Programa de mellora da calidade dos servizos do Órgano de Tesourería.

2018/FEDERSOL/003: Mellora das ferramenta de xestión e acceso dos cidadáns aos servizos públicos electrónicos do Concello de Pontevedra.

2019/FSOL/000003: Desenvolvemento de aplicación intelixentes (Smart cities) para a mellora da xestión do servizo de transporte público, de mobilidade e para a optimización da comunicación ao usuario e a súa accesibilidade aos sistemas de información do servizo.

Liñas de actuación do Plan de implementación da estratexia

LA 12: Xestión de servizos públicos accesibles, información e cooperación co sector privado a través das TIC

LA 11: Potenciación da Administración electrónica de Pontevedra.

Imaxes

O Concello activa a nova aplicación electrónica de Xestión Tributaria

Permitirá autoliquidar impostos, fraccionar os pagos, domiciliar recibos e recibir notificacións vía sms sobre a posta ao cobro dos recibos Esta aplicación está cofinaciada a través do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) no marco da Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible e Integrado de Pontevedra
LER MÁIS

O Concello contrata unha nova aplicación electrónica para axilizar os trámites tributarios municipais

Cun orzamento de 359.000 euros, permitirá optimizar a xestión interna da área tributaria e mellorar a atención á cidadanía Esta actuación está cofinaciada a través do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) no marco da Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible e Integrado de Pontevedra A
LER MÁIS

O Concello destinará máis de 120.000 euros na modernización da Administración Electrónica

Renovará os servidores da base de datos e unha nova cabina de almacenamento co obxecto de incrementrar, actualizar e mellorar estes sistemas Esta actuación está cofinaciada a través do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) no marco da Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible e Integrado
LER MÁIS

Aprobadas as bases para a contratación dun técnico/a para profundar na implantación da administración electrónica

A obra estará financiada nun 80% por Fondos Europeos de Desenvolvemento Rexional (FEDER) A Xunta de Goberno local aprobou hoxe as bases para a contratación dun técnico/técnica en tecnoloxía da información para o Concello de Pontevedra. Da convocatoria sairá unha lista provisoria da praza. A
LER MÁIS

O Concello reforza a administración electrónica dándolle máis capacidade aos equipos informáticos 

Trátase da contratación de tres novos servidores que permitirán mellorar a capacidade interna de traballo dos ordenadores municipais A obra estará financiada nun 80% por Fondos Europeos de Desenvolvemento Rexional (FEDER) A Xunta de Goberno Local aprobou esta mañá a adxudicación á empresa Econocom Servizos
LER MÁIS